Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/13655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMunir, Abdul-
dc.contributor.advisorSurbakti, Amanah-
dc.contributor.authorFahunnisa-
dc.date.accessioned2021-04-29T06:38:12Z-
dc.date.available2021-04-29T06:38:12Z-
dc.date.issued2019-09-20-
dc.identifier.otherNIM:171804017-
dc.identifier.urihttps://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/13655-
dc.description.abstractThis study aims to determine: (1) the relationship of self-concept with social interaction of students of MTs Negeri 1 Langkat, (2) the relationship of interpersonal communication with social interaction of students of MTs Negeri 1 Langkat, and (3) a significant relationsship of self and interpersonal conmrnnication with interactions sociai studies for MTs Negeri l Langkat students. The research method used is quantitative research Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui: (1) hubungan konsep diri dengan interaksi sosial siswa MTs Negeri 1 Langkat, (2) hubungan komunikasi interpersonal dengan interaksi sosial siswa MTs Negcri 1 Langkat, dan (3) hubungan yang signifikan konsep diri dan komunikasi interpersonal dengan interaksi sosial pada siswa MTs Negeri l Langkat. Metode penelitian yang digunakan adalah penelitian kuantitatif.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Medan Areaen_US
dc.subjectKonsep Dirien_US
dc.subjectKomunikasi Interpersonalen_US
dc.subjectInteraksi Sosialen_US
dc.titleHubungan Konsep Diri Dan Komunikasi Interpersonal Dengan Interaksi Sosial Pada Siswa Mts Negeri 1 Langkaten_US
dc.typeTesis Magisteren_US
Appears in Collections:MT - Master of Psychology

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
171804017 - Fahrunnisa - Fulltext.pdfCover, Chapter I, II, III, V, Bibliography9.33 MBAdobe PDFView/Open
171804017 - Fahrunnisa - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV2.65 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.