Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/13864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMarbun, Patar-
dc.contributor.advisorSyahrial, Hery-
dc.contributor.authorLubis, Amir Hamzah-
dc.date.accessioned2021-05-19T08:08:39Z-
dc.date.available2021-05-19T08:08:39Z-
dc.date.issued2008-09-09-
dc.identifier.urihttp://repository.uma.ac.id/handle/123456789/13864-
dc.description.abstractProduct distribution is one of the activities carried out by the company. Companies that want to grow must be able to create demand for goods or services produced by PT. Inti Kimiatama Perkasa Kim Star Tanjung Morawa is a company engaged in the baygon brand mosquito repellent products. Penyaluran produk merupakan salah satu kegiatan yang dilakukan oleh perusahaan. Perusahaan yang ingin berkembang harus dapat menciptakan permintaan atas barang atau jasa yang dihasilkan PT. Inti Kimiatama Perkasa Kim Star Tanjung Morawa merupakan salah satu perusahaan yang bergerak dalam bidang produk anti nyamuk merek baygon.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Medan Areaen_US
dc.relation.ispartofseriesNPM;038320015-
dc.subjectSaluran Distribusien_US
dc.subjectPerluasan Pasaren_US
dc.titlePengaruh Saluran Distribusi terhadap Perluasan Pasar pada PT Inti Kimiatama Perkasa KIM Star Tanjung Morawaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
038320015 - Amir Hamzah Lubis - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, Bibliography2.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.