Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/14036
Title: Strategi Pemasaran Untuk Meningkatkan Jasa Pelayanan Kesehatan pada PT. (Persero) Asuransi Kesehatan Indonesia Kantor Cabang Sumatera Utara Indonesia
Authors: Salomo
metadata.dc.contributor.advisor: Hardi, Jhon
Winarni
Keywords: strategi pemasaran;jasa pelayanan
Issue Date: 2001
Publisher: Universitas Medan Area
Series/Report no.: NPM;978300405
Abstract: Setiap perusahaan harus mampu mengindentifikasi peluang-peluang baru di pasar. Tidak ada perusahaan yang dapat mengandalkan produk dan pasarnya yang sekarang untuk selama-lamanya. Lingkungan yang kompleks dan terus berubah menawarkan peluang dan ancaman. Perusahaan harus secara cermat menganalisis konsumen dan lingkungannya supaya dapat menghindarkan ancaman dan memanfaatkan peluang. Agar dapat hidup terus harus secara terus- menerus mencari cara-cara baru untuk menawarkan nilai kepada konsumen. Every company must be able to identify new opportunities in the market. No company can rely on its present products and markets for ever. A complex and changing environment offers both opportunities and threats. Companies must carefully analyze consumers and their environment in order to avoid threats and take advantage of opportunities. In order to survive one must continually seek new ways to offer value to consumers
URI: http://repository.uma.ac.id/handle/123456789/14036
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978300405 - SALOMO - Fulltext.pdfCover , Abstract , Chapter I , Bibliography5.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.