Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/22976
Title: Pengaruh Bauran Pemasaran Terhadap Minat Beli Tiket Pada PT. Kereta Api Indonesia Medan
Other Titles: The Influence of Marketing Mix on Interest in Buying Tickets at PT. Medan Indonesian Railways
Authors: Nasution, Raja Syafrizal
metadata.dc.contributor.advisor: Nasution, Amrin Mulia
Syahriandy
Keywords: bauran pemasaran;marketing mix;minat beli tiket;interested in buying tickets
Issue Date: 2014
Publisher: Universitas Medan Area
Series/Report no.: NPM;088320136
Abstract: Pasar adalah membangun dan mempertahankan relasi atau hubungan dengan pelanggannya. Sebuah hubungan pemasaran mencakup hal penciptaan, pemeliharaan dan pemerkayaan hubungan untuk jangka panjang dengan pelanggan maupun pihak - pihak berkepentingan lainnya. Untuk keperluan itu, dibutuhkan komunikasi pemasaran. untuk mengkomunikasikan kebaikan produknya dan membujuk para pelanggan dan konsumen sasaran untuk membeli produk tersebut. The market is building and maintaining relationships or connections with his customers. A marketing relationship includes creating, maintenance and enrichment of relationships for the long term with customers and other interested parties. For that purpose, marketing communications are needed. to communicate kindness products and persuade target customers and consumers to buy that product.
Description: 52 Halaman
URI: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/22976
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
088320136 - Raja Syafrizal Nasution - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography2.84 MBAdobe PDFView/Open
088320136 - Raja Syafrizal Nasution - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV1.73 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.