Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23034
Title: Strategi Pemasaran Jasa Pengiriman Pada PT. Pos Indonesia Medan
Other Titles: Marketing Strategy for Delivery Services at PT. Pos Indonesia Medan
Authors: Siregar, Polman M
metadata.dc.contributor.advisor: Hasibuan, Rafiah
Wijaya, Muslim
Keywords: Strategi Pemasaran Jasa Pengiriman;Delivery Service Marketing Strategy
Issue Date: 2004
Publisher: Universitas Medan Area
Series/Report no.: NPM;008300443
Abstract: Pemasaran merupakan proses yang memegang peranan penting terhadap perusahaan yang memasarkan barang dan jasa pada konsumen, karena setiap perusahaan mempunyai kesempatan yang sama untuk rnemproduksi dan merebut pasar dimasyarakat/konsumen atau dengan kata lain persaingan antara perusahaan · yang satu dengan perusahaan yang lainnya akan lebih menonjol untuk rnerebut pasar tersebut. Marketing is a process that plays an important role in companies that market goods and services to consumers, because every Companies have equal opportunities to produce and seize market in society/consumers or in other words competition between companies One company and another will be more prominent in capturing the market
Description: 71 Halaman
URI: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23034
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
008300043 - Polman M Siregar - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV3.52 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
008300043 - Polman M Siregar - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography4.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.