Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHasan, A. Aziz-
dc.contributor.advisorSyahrial, Hery-
dc.contributor.authorFarida, Eva-
dc.date.accessioned2024-02-27T03:04:16Z-
dc.date.available2024-02-27T03:04:16Z-
dc.date.issued2005-12-
dc.identifier.urihttps://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23228-
dc.description72 Halamanen_US
dc.description.abstractMemahami konsumen bukannya pekerjaan yang mudah Perilaku konsumen sangat kompleks dan sukar diprediksi. Salah satu konsep pendekatan yang hingga saat ini masih mendominasi prilaku konsumen adalah paradigma proses, informasi. Konsep pemasaran yang banyak memuat informasi adalah konsep promotional mix, adalah tehknik penggunaan promosi s ehingga dapat meyakinkan dan mempengaruhi konsumen akan suatu produk dalam melakukan keputusan pembelian, sehingga produsen dalam hal ini dapat meramalkan penjualan dengan menyusun rencana fisik maupun financial dari tahun ke tahun. Understanding consumers is not an easy job Consumer behavior is very complex and difficult to predict. Wrong a concept approach that still dominates today Consumer behavior is a process paradigm, information. Draft marketing that contains a lot of information is a concept promotional mix, is a technique for using promotions so that you can convince and influence consumers about a product in making purchasing decisions, so that producers in it can forecast sales by drawing up a physical plan and financial from year to year.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Medan Areaen_US
dc.relation.ispartofseriesNPM;018320050-
dc.subjectperanan promosien_US
dc.subjectpromotional roleen_US
dc.titlePeranan Promosi dalam Upaya Meningkatkan Volume Penjualan Roti pada Medan Bakery Medanen_US
dc.title.alternativeThe Role of Promotion in Efforts to Increase the Volume of Bread Sales at Medan Bakery Medanen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
018320060 - Eva Farida - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography4.76 MBAdobe PDFView/Open
018320060 - Eva Farida - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV3.6 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.