Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23396
Title: Pengaruh Promosi dan Pelayanan terhadap peningkatan Nasabah PT. Bank Negara Indonesia Tbk Kantor Cabang Utama Medan
Other Titles: The Influence of Promotion and Service on increasing PT's Customers. Bank Negara Indonesia Tbk Medan Main Branch Office
Authors: Matondang, Zulham
Keywords: promosi;promotion;Pelayanan;Nasabah;Customer
Issue Date: 2011
Publisher: Universitas Medan Area
Series/Report no.: NPM;078320238
Abstract: PT. Bank Negara Indonesia Tbk Kantor Cabang Utama Medan, merupakan salah satu perusahaan dalam bidang perbankan yang kegiatannya menghimpun dana dengan menerima simpanan dan melakukan penyaluran berupa kredit kepada masyarakat, maka sangat diperlukan promosi dan pelayanan yang berkualitas yang mendukung dalam kegiatannya. Upaya promosi sebagai media untuk mengenalkan kepada publik akan kelebihan manfaat dan keuntungan produk perusahaan. PT. Bank Negara Indonesia Tbk Medan Main Branch Office, is one of the companies in the banking sector whose activities are to raise funds by accepting deposits and distributing credit to community, promotion and quality services are very necessary support in its activities. Promotional efforts as a medium to introduce to the public will be the advantages and benefits of the company's products.
Description: 41 Halaman
URI: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23396
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
078320238 - Zulham Matondang - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV11.1 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
078320238 - Zulham Matondang - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography5.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.