Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23476
Title: Strategi Pemasaran dalam Meningkatkan Volume Penjualan pada PT. Mutiara Ritelinti Wira Medan
Other Titles: Marketing Strategy in Increasing Sales Volume at PT. Mutiara Ritelinti Wira Medan
Authors: Safianti
metadata.dc.contributor.advisor: Safinat
Nst, Ratna Balqis
Keywords: strategi pemasaran;volume penjualan;marketing strategy;sales volume
Issue Date: 8-Sep-2001
Publisher: Universitas Medan Area
Series/Report no.: NPM;978300195
Abstract: Volume penjualan yang dilakukan oleh PT. Mutiara Ritelinti Wira Medan dalam dasa warsa tiga tahun terakhir ini mengalami penurunan disebabkan target penjualan setiap tahun meningkat. Tetapi pada tahun 1998 angka penjualan melebihi dari rencana penjualan yang ditetapkan sebelumnya. Untuk dapat menciptakan pelayanan yang baik, PT. Mutiara Ritelinti Wira Medan telah bergerak dan berpacu mengikuti perkembangan zaman dengan memasuki era komputerisasi dan memiliki sejumlah sarana penunjang, sehingga setiap kegiatan dapat dilakukan dengan cepat, efisien , efektif serta produktif Sales volume carried out by PT. Mutiara Ritelinti Wira Medan In the last decade or so, there has been a decline due to targets sales increase every year. But in 1998 sales figures exceeded from previously established sales plans. To be able to create good service, PT. Wira Retail Pearls Medan has moved and raced to keep up with the times entering the era of computerization and having a number of supporting facilities, so every activity can be carried out quickly, efficiently, effectively and productively
Description: 62 Halaman
URI: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23476
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978300195 - Safianti - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography4.58 MBAdobe PDFView/Open
978300195 - Safianti - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV574.64 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.