Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23502
Title: Strategi Pemasaran PT. Ira Widya Utama Medan
Other Titles: Marketing Strategy PT. Ira Widya Utama Medan
Authors: Yusrizal
metadata.dc.contributor.advisor: Hasibuan, Rafiah
Keywords: strategi pemasaran;Strategy marketing;PT. Ira Widya Utama Medan
Issue Date: Apr-2004
Publisher: Universitas Medan Area
Series/Report no.: NPM;998300453
Abstract: Laba adalah tujuan utama yang ingin dicapai oleh setiap perusahaan, agar laba yang dimaksud dapat dicapai maka perusahaan harus mampu menigkatkan volume penjualan sebagaimana yang ditargetkan.Untuk·mencapai tujuan ini setiap perusahaan harus berusaha semaksimal mungkin mendayagunakan setiap peluang dan sumber yang ada di perusahaan dengan sebaik baiknya. Pemasaran merupakan ujung tombak dalam pencapaian tujuan tersebut. Profit is the main goal that every company wants to achieve, so that If the intended profit can be achieved, the company must be able to increase it sales volume as targeted. To achieve this goal, every company must make every effort possible to utilize every opportunity and resource available in the company as well as possible. Marketing is the spearhead of achievement that goal.
Description: 78 Halaman
URI: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23502
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
998300453 - Yusrizal - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography4.71 MBAdobe PDFView/Open
998300453 - Yusrizal - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV2.04 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.