Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23037
Title: Peranan Strategi Pemasaran dalam meningkatkan Volume Hunian pada Hotel Wisata Indah Sibolga
Other Titles: The Role of Marketing Strategy in increasing Occupancy Volume at the Indah Sibolga Tourism Hotel
Authors: Siahaan, Edi
metadata.dc.contributor.advisor: Hasibuan, Rafiah
Mulia, Amrin
Keywords: Strategi Pemasaran;Marketing strategy
Issue Date: 2008
Publisher: Universitas Medan Area
Series/Report no.: NPM;038320002
Abstract: Salah satu tujuan Penulis melakukan penelitian pada Hotel Wisata Indah adalah untuk mengetahui sejauh mana penerapan perusahaan dalam menentukan tingkat setiap penginapan yang tersedia pada Hotel Wisata Indah ini, apakah telah diterapkan dengan baik atau tidak. One of the authors' objectives was conducting research on the Wisata Indah Hotel is to find out the extent of the company's implementation in determining the level of each accommodation available at this Indah Wisata Hotel, whether it is implemented well or not.
Description: 73 Halaman
URI: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23037
Appears in Collections:SP - Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
038320002 - Edi Siahaan - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV4.4 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
038320002 - Edi Siahaan - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography4.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.