Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/28710
Title: Faktor Faktor yang Mempengaruhi Kualitas Pelayanan Publik ( studi Tentang Pelayanan Pernikahan pada KUA Kecamatan Medan Perjuangan)
Other Titles: Factors Influencing the Quality of Public Services (a study of Marriage Services at the KUA Medan Perjuangan District)
Authors: Rijal
metadata.dc.contributor.advisor: Nasution, M. Arif
Kariono
Keywords: kualitas pelayanan publik;quality of public services
Issue Date: 18-May-2013
Publisher: Universitas Medan Area
Series/Report no.: NPM;111801041
Abstract: Pelayanan merupakan tugas utama yang hakiki dari sosok aparatur, sebagai abdi negara dan abdi masyarakat, tugas ini telah jelas digariskan dalam pembukaan UUD 1945 alinea ke empat. Pelayanan merupakan tugas utama yang hakiki dari sosok aparatur, sebagai abdi negara dan abdi masyarakat, tugas ini telah jelas digariskan dalam pembukaan UUD 1945 alinea ke empat.
Description: 123 Halaman
URI: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/28710
Appears in Collections:MT - Master of Public Administration

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111801041 - Rijal - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV10.75 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
111801041 - Rijal - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography10.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.