Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSiregar, Retnawati-
dc.contributor.authorAnisah-
dc.date.accessioned2024-03-15T08:02:22Z-
dc.date.available2024-03-15T08:02:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://repositori.uma.ac.id/handle/123456789/23452-
dc.description57 Halamanen_US
dc.description.abstractAnggaran merupakan perencanaan kwantitatif dalam satuan moneter, yang diperlukan untuk pelaksanaan aktivitas yang telah ditetapkan. Anggaran yang baik, memerluka langkah-langkah penyusunan yang benar sehinggga penyusunan anggaran tersebut sesuai dengan yang diharapkan. Penyusunan anggaran penjualan yang baik dapat menunjang kegiatan perusahaan secara keseluruhan. Anggaran yang baik akan mengarah kepada efektifitas perusahaan. Budget is quantitative planning in monetary units, which necessary for the implementation of specified activities. The budget Well, it requires correct preparation steps so that it is prepared The budget is as expected. Budget preparation Good sales can support the company's overall activities. A good budget will lead to company effectiveness.en_US
dc.language.isoiden_US
dc.publisherUniversitas Medan Areaen_US
dc.relation.ispartofseriesNPM;098330190-
dc.subjectAnggaran Penjualanen_US
dc.subjectAnggaran yang Efektifen_US
dc.subjectdan Realisasien_US
dc.subjectdan Realisasien_US
dc.subjectSales Budgeten_US
dc.titleAnalisis Anggaran Penjualan Produk Susu PT. Sari Husada Tbk Cabang Medanen_US
dc.title.alternativeDairy Product Sales Budget Analysis PT. Sari Husada Tbk Medan Branchen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:SP - Accountancy

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
098330190 - Anisah - Chapter IV.pdf
  Restricted Access
Chapter IV5.62 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
098330190 - Anisah - Fulltext.pdfCover, Abstract, Chapter I, II, III, V, Bibliography8.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.